НАТАЛЬЯ СОКОЛЕНКО ОБВИНЯЕТ «РБК-УКРАИНА», «УНИАН» И «ZAHID.NET» В ДЖИНСЕ

НАТАЛЬЯ СОКОЛЕНКО ОБВИНЯЕТ «РБК-УКРАИНА», «УНИАН» И «ZAHID.NET» В ДЖИНСЕ
НАТАЛЬЯ СОКОЛЕНКО ОБВИНЯЕТ «РБК-УКРАИНА», «УНИАН» И «ZAHID.NET» В ДЖИНСЕ

Журналистка и член правления партии «Демократический альянс» Наталья Соколенко заподозрила крупные украинские информационные ресурсы в публикации проплаченного заказного материала от киевского ЖЕКа.

В своем «Фейсбуке» Соколенко обвинила «РБК-Украина», «Униан» и Zahid.net в нарушении журналистских стандартов и потребовала справить опубликованные материалы.

«В країні біда з журналістами! Загальнонаціональні видання почали розміщувати джинсу від ЖЕКу. РБК-Україна, УНІАН та zahid.net — розмістили джинсу від київського ЖЕКу — не запитали точку зору другої сторони БЕЗ ДОТРИМАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНОГО СТАНДАРТУ — БАЛАНСУ ДУМОК.

Суть справи — депутат Київради Василь Гацько з мешканцями з трьох будинків — їхніми співвласниками — прийшов до ЖЕКу з одним проханням – виконати ст.5 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» – «Співвласники мають право на вільний доступ до технічної документації». Начальник ЖЕКу втік, за ним всі инші жеківські працівники. Василь Гацько та мешканці будинків залишилися. У них там — МАЙДАН — переночували у приміщенні ЖЕКу, носять їжу — ну, все інше ви можете уявити», - написала Наталья.

В комментарии под постом одним из первых Соколенко ответил шеф-редактор Zahid.net Олег Онысько:

«Це не «джинса» і на Вашому місці я не розкидався б такими звинуваченнями. Редактор Роман Ганкевич, сподіваюсь, сам пояснить, чому опублікував цю новину з РБК, а Вам, Наталю, і Василю можу тільки порадити активніше і вчасно інформувати ЗМІ про свої дії і мотиви — тоді не буде таких прикрих випадків. Якщо у тому ЖЕКу почався міні-Майдан — будьте певні, про це теж напишуть.

Це не стаття, це оперативна новинна замітка, хоча згоден, що оціночне судження адміністрації ЖЕКу там було зайве. Блог Гацька з’явився через кілька годин після публікації цієї замітки. Зараз її автор Роман Ганкевич зробить і опублікує для балансу новину з точкою зору Гацька. Але я просив би Вас, Наталю, не розкидатись звинуваченнями у «джинсі», навіть якщо журналісти не зовсім якісно виконали свою роботу. З тим же успіхом я можу почати фантазувати з приводу прихованих мотивів захоплення вашими активістами одного із сотень київських ЖЕКів».

Выпускающий редактор Zahid.net Роман Ганкевич в свою очередь признал, что не до конца разобрался в ситуации и поспешил опубликовать новость:

«Ніхто у zaxid.net джинси не розміщав. Особисто я, побачивши вчора цю новину на одному з новинних ресурсів не до кінця розібрався у ситуації і, зізнаюся, подав матеріал однобоко. Після ознайомлення з деталями справи і аргументами сторін дійшов до висновку, що вартує поінформувати людей про правдиві причини протестної акції у голосієвському ЖЕКу».

Журналист «Наші гроші» Алексей Шалайский также высказал мнение, что такой материал был опубликован на Zahid.net не по заказу, а по неосторожности. А вот к «Униану» и «РБК-Украина» есть вопросы:

«Карочє, так вийшло, що джинсу опублікували безплатно-) Ну, буде редактор знати, що РБК джинсу регулярно публікує. Про Уніан взагалі мовчу. Редактор стрічки, певно, подумав, що це комунальний ЖЕК, а не приватна шарага».

Но тут стоит уточнить, что «Униан» также взял эту новость с «РБК-Украина». Теперь остается ждать комментариев от самого «РБК-Украины».

http://dusia.telekritika.ua/